odświeżenie markihttp://sdasia.co

Na wiosnę wszystko dookoła wydaje się takie nowe i świeże. Odradzająca się przyroda zachwyca, drzewa pokrywają się soczystą zielenią, a kwiaty wypuszczają młode pędy. Nawet materia nieożywiona naszych miast zyskuje świeży wygląd dzięki kąpielom w wiosennym deszczyku i powiewom wiosennego wietrzyku. W takiej scenerii trudno nie pokusić się o zmiany w wyglądzie naszej marki. Biznes na wiosnę także potrzebuje wyraźnego odświeżenia.

Wiosenny wygląd i reklama

http://www.powszechna-skok.pl
http://www.powszechna-skok.pl

Rebrandig, to właśnie takie odświeżenie marki. Nie jest on jednak procesem łatwym ani prostym. Na kompletne odświeżenie wizerunku firmy składa się wiele etapów pracy. Zmiana wyglądu logo to najbardziej oczywista i powierzchowna przemiana. Za nią mogą iść zmiany w wystroju punktów sprzedaży oraz w stroju pracowników obsługujących klientów. Kolejną widoczną oznaką wiosennego odświeżenia będzie wydanie nowych materiałów promocyjnych oraz pojawienie się w mediach nowej kampanii reklamowej. Tak naprawdę w firmie zmienia się wszystko, a klient otrzymuje jasny komunikat o tym, że marka się rozwija i nadąża za trendami na rynku.

Wiosenny produkt i wiosenna strategia

Wiosenna metamorfoza firmy opiera się nie tylko na nowym wyglądzie. Często dotyczy ona przewartościowania dotychczasowej polityki firmy i opracowania nowej strategii jej funkcjonowania na rynku. Motorem takich działań może być nowy produkt lub usługa pojawiająca się ofercie firmy. Czasem rebranding wymuszony jest przez nowego właściciela marki, tak jak to dzieje się w przypadku przejęcia firmy przez globalną markę lub większego partnera. To, czy zmiany zostaną pozytywnie przyjęte na rynku okaże się po wpływach ze sprzedaży produktów i usług w wiosennej szacie graficznej.

źródło obrazka: http://sdasia.co

By Marta

Dodaj komentarz