Co nowego w reklamieArchiwum

Marketing nieruchomości w praktyce

Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. To stawia przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości.

Najnowsze trendy na rynku nieruchomości. Przystępna oferta kluczem do sukcesu

Publiczne nakłady w sektorze mieszkalnictwa to nie tylko wydatek, ale strategiczna ważna społecznie inwestycja. W ostatniej dekadzie rynek nieruchomości w Polsce rozwijał się głównie za sprawą prywatnych przedsiębiorców. W segmencie mieszkaniówki co roku notowaliśmy kolejne rekordy sprzedaży,

Społecznie odpowiedzialni. Firmy i lokalne społeczności

Minęły czasy, gdy przedsiębiorstwa skupiały się wyłącznie na generowaniu zysków. Czynnik finansowy pozostaje najważniejszym aspektem ich funkcjonowania, ale zwracają one dużą uwagę na warunki, w których działają. Firmy angażują się w wiele aktywności na rzecz lokalnych społeczności

Nadciąga wakacyjny boom zakupowy. Prognozy dla handlu są optymistyczne

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i galeriach handlowych. Według ostatnich analiz PEKAO, cytowanych przez agencje Reutera, już w marcu wartość sprzedaży detalicznej przekroczyła zakładane prognozy

Pierwsza zasada briefu marketingowego

Pierwsza zasada briefu marketingowego: Jeśli nie wiesz czego chcesz, to dostaniesz to czego nie potrzebujesz. O sztuce tworzenia skutecznego briefu i 5. najczęstszych błędach marketerów. Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12

Marketing i PR. Jak wpływają na kształtowanie rzeczywistości?

Okres związany z pandemią zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje funkcjonalny marketing i public relations (PR). Jednak w wielu organizacjach, mylnie interpretuje się obszary zastosowania dla działań tych dwóch strategicznych obszarów.

Siedem zasad skutecznego reagowania na kryzys wizerunkowy [RAPORT]

Kryzys wizerunkowy jest jak pożar – bez wcześniejszego przygotowania trudno skutecznie z nim walczyć oraz szybko i odpowiednio zareagować. Ostatni rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych.

Rola szkła w transformacji energetycznej

Świat w najbliższych latach czeka transformacja energetyczna. Zmniejszy się udział paliw kopalnych w miksie energetycznym, a wzrośnie znaczenie energetyki odnawialnej. Wielką rolę do odegrania w nadchodzących zmianach ma sektor szklarski.

Pierwsze ubranka dla Twojego dziecka i Waszej planety

Wyprawka dla noworodka – to temat, który wiąże się z mnóstwem radości, ale też rodzi wiele pytań, zwłaszcza w przypadku debiutantek w roli mamy. Jakie ubranka przygotować? Nowe czy używane? I wreszcie – jak dbać o ubranka,

Jakimi emocjami karmią nas dziennikarze portali informacyjnych?

Portale informacyjne od dłuższego czasu zostały zdominowane doniesieniami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19). Nasze analizy nie są nakierowane na badane treści doniesień, ale na pomiar emocji, jakimi były nasycone tytuły publikacji zamieszczonych na głównych stronach analizowanych portali. Jak