marketing w interneciehttp://www.rentcafe.com/

Zaistnieć w sieci może każdy, nie jest to wcale takie trudne. Wystarczy umieścić na portalu społecznościowym jakieś zdjęcie albo wstawić filmik na youtube. O wiele trudniej jest za to wzbudzić zainteresowanie tymi przejawami naszej wirtualnej obecności. Oczywiście można próbować nasze filmiki i zdjęcia udostępniać, dzielić się nimi, wysyłać do nich linki mailem, ale nic nie podziała na naszą internetową popularność lepiej niż przemyślana kampania reklamowa przygotowana przez profesjonalny dom mediowy.

Odpowiednie narzędzia do pracy

Marketing w internecie, tak jak każdy inny rodzaj pracy wymaga odpowiednich narzędzi. Z ich pomocą specjaliści zatrudnieni w domach mediowych wykonują analizy social mediów i zakupów online pod kątem danego produktu czy marki. Żeby skutecznie przeprowadzić kampanię reklamową w sieci trzeba najpierw opanować marketing wyszukiwarkowy.

analiza social mediów
http://www.mecglobal.pl/

Specjalistyczne badania rynku

Nie da się dobrze zaplanować skutecznej reklamy w internecie bez wcześniejszych szczegółowych badań rynku. Pracownicy domu mediowego sprawdzą jaka jest świadomość marki lub produktu, który chcemy wypromować i przeanalizują bazy danych pod tym kątem. Potem przeprowadzą modelowanie ekonometryczne lub badania eksploracyjne, a jeśli trzeba będzie stworzą specjalne oprogramowanie na potrzeby kampanii.

Siła skojarzeń i powiązań

Nasi potencjalni klienci rzadko kiedy poruszają się po sieci po omacku; zazwyczaj szkoda im na to czasu. Dlatego, aby do nich trafić, trzeba pomyśleć o obecności na portalach i stronach związanych z wizerunkiem marki lub produktu który mamy zamiar wypromować. Sposobów na efektywny marketing w internecie jest mnóstwo, od sponsoringu, przez product placement po różnego rodzaju konkursy, promocje i działania partnerskie.

 

Więcej o pracy domu mediowego , skutecznej reklamie i marketingu w internecie dowiesz się tutaj: http://mecglobal.pl/

źródło obrazka wyróżniającego: www.rentcafe.com

 

 

By Marta

Dodaj komentarz