prezent dla klientahttp://t.rmncdn.com/blog/2013/12/business-gift-1387320091.jpg

Zastanawiasz się jak zatrzymać obecnych klientów w firmie, a także skutecznie pozyskać nowych bez horrendalnych wydatków na reklamę? A może chciał(a)byś lepiej zrozumieć potrzeby rynku oraz oczekiwania i zachowania konsumenckie, lub też zachodzisz w głowę, jak zwiększyć sprzedaż w sektorze produktów, jak dotąd pomijanym przez kupujących? W każdym z tych przypadków przyda ci się odpowiedni program lojalnościowy. Dzięki współpracy z profesjonalistami zajmującymi się opracowaniem i wprowadzeniem takich programów zyskasz narzędzie do osiągnięcia wszystkich tych celów w określonym z góry czasie.

Lojalność klientów

Przed wprowadzeniem programu lojalnościowego niezbędna będzie analiza potencjalnych klientów ze względu na różne kryteria takie jak wiek, płeć, wysokość zarobków, długość relacji z firmą, preferencji zakupowych itp. Z taką wiedzą będzie można podzielić ich na grupy i ustalić w każdej z nich odpowiednie progi zakupowe. Żaden program lojalnościowy (sprawdź) nie może dobrze funkcjonować bez rozbudowanego call -center. Klienci poprzez maile, smsy i rozmowy na infolinii zgłaszać będą swoje potrzeby, a także sygnalizować problemy i przedstawiać sugestie. Trudno o lepsze źródło informacji.

Lojalność partnerów

Stymulowanie zakupów w danym obszarze sprzedaży nie będzie możliwe bez lojalnej współpracy partnerów i dystrybutorów, a nawet własnego personelu firmy. Stąd niezbędne będzie przeprowadzenie szkoleń, w wyniku których dane produkty będą eksponowane we właściwy sposób, a klient otrzyma o nich wystarczająco dużo informacji, by podjąć decyzję o zakupie. Partnerzy tym chętniej będą wdrażać program lojalnościowy im więcej korzyści przyniesie on im samym. Dlatego warto pomyśleć o nagrodach również dla najlepszych sprzedawców.

Źródło obrazka: www.t.rmncdn.com

By Marta

Dodaj komentarz