Podobno aby poznać słodki smak sukcesu najpierw trzeba poznać gorzki smak porażki. Doskonale o tym wiedzą wszyscy Ci którzy starają się osiągnąć jakiś życiowy cel: zawodowy, osobisty, sportowy, finansowy etc. Ważne jest aby tą porażkę przekuć w z dużą klasą w sukces, a do życia nie podchodzić śmiertelnie poważnie. Dystans i poczucie humoru również są pomocne, a odrobina błyskotliwości także nie zaszkodzi. Wpadka Volvo może być tego przykładem: https://kwejk.pl/obrazek/2419509/wpadka-volvo.html.

Mistrz marketingu z Volvo

Z pozoru zwykła internetowa konwersacja, jakich miliony w sieci, w której można byłoby się doszukiwać porażki szwedzkiego koncernu. Złośliwość potencjalnego klienta w szybki  i pomysłowy sposób zostaje kolokwialnie mówiąc „zgaszona”.  Początkowa wydawać by się mogło wpadka Volvo szybko przeistoczyła się w wielki sukces i  bezpłatną internetową reklamę. Skrin rozmowy został wielokrotnie udostępniony i po dziś dzień jest obecny w sieci. W końcu w Internecie nic nie ginie. Marka Volvo z pewnością zyskała wielu nowych sympatyków i klientów. Błyskotliwość, pomysłowość  i poczucie humoru zostało docenione wśród internautów. Takich mistrzów marketingu internetowego życzyłaby sobie każda firma. Jednak najbardziej zaskoczony musiał być sprawca tego zamieszania, czyli pan Tomek, który nie mógł spodziewać się takiego obrotu sprawy. Jego wpis stał się ogromnie popularny, a i niespodzianka od Volvo musiała go mile zaskoczyć.

By Marta

Dodaj komentarz