Koncern Volvo produkuje od lat najbezpieczniejsze samochody na świecie, co udowodniono niejednokrotnie w licznych testach i w tym crash testach. Niektórzy zarzucają szwedzkiemu producentowi samochodów niepowodzenia, ale nawet wpadka Volvo zostaje przemieniona w sukces, a to świadczy o tym że specjaliści od marketingu tej marki są wybitnymi specjalistami. Wystarczy obejrzeć ich reklamy, a także prześledzić ich poczynania w mediach społecznościowych.
Wpadka Volvo – tylko z pozoru
W dobie XXI wieku nikogo nie trzeba przekonywać do siły działania Internetu na nasze codzienne funkcjonowanie. Wynalazek ten zrewolucjonizował prawie wszystkie dziedziny życia i odmienił świat. To dzięki niemu rozwinęła się również branża marketingu. Każda szanująca się marka wie, że reklama internetowa jest obecnie bardzo skuteczna. Chcąc być bliżej swoich klientów warto także zaistnieć w mediach społecznościowych i być z nimi na bieżąco w kontakcie. Warto jednak aby za komunikację odpowiadali inteligentni, błyskotliwi, a także dowcipni specjaliści. Takie osoby z pewnością zatrudnia marka Volvo, o czym mogliśmy się przekonać z krążącego w sieci mema: https://kwejk.pl/obrazek/2419509/wpadka-volvo.html. Dzięki takiej reakcji, wydawać by się mogło początkowa wpadka Volvo przerodziła się w ogromny sukces. Koncern zyskał nowych fanów, a także darmową reklamę, gdyż powyższa rozmowa została wielokrotnie udostępniona, polubiona i otworzona, a oś zyskał przejażdżkę luksusowym, pięknym autem. Tak promować potrafią się tylko najlepsi.